Fint besök!
Det är spännande att starta företag, sååååå mycket administrativt som måste fixas, fyllas i och formuleras. Men vi motiveras av all positiv respons vi får, av prylgubben Patrik som längtar efter ny granne, av Lindas alla stammisar som frågar nääääääääär hon äntligen serverar kaffe igen, av kafferost-uppfinnaren Robert som vi ska hyra maskin av (alltså känner ni doften av nyrostat kaffe redan??) och av Hallandsposten som besökte oss mitt under föreberedelserna för att göra reportage! Ojdå, mitt under förberedelserna? Det var ju roligt, men lite panik också, det måste ju se någorlunda färdigt ut på bilderna trots att det är flera veckor tills vi öppnar!! Det blev en lång kvälls skruvande, fixande och skrattande. Men rätt snyggt blev det tycker vi! Och ett riktigt härligt reportage i tidningen. Nu är vi supertaggade inför slutspurten!
20 april 2026